Ograniczenia w zakresie zdolności Medicare do kontrolowania rosnących wydatków na leki przeciwnowotworowe ad 5

Dzieje się tak, ponieważ prawa mają dwa powiązane efekty. Po pierwsze, klasyfikują prawie wszystkie nowsze leki przeciwnowotworowe jako leki wyłącznie ze źródła . Po drugie, wymagają one, aby Medicare podawał każdemu z leków z wyłącznym źródłem unikalną stawkę płatności, co skutecznie wymaga Medicare, aby każdy nowy lek miał swój unikalny kod rozliczeniowy. Te bliźniacze wyniki są wynikiem prawnej definicji leków pochodzących z wyłącznego źródła w stosunku do leków o wielu źródłach oraz wymogów prawnych dotyczących płatności i kodowania dla dwóch odpowiednich kategorii leków (tabela 2). Prawo stanowi, że leki kwalifikują się jako wiele źródeł tylko wtedy, gdy istnieje wiele związków, które są farmaceutycznie, terapeutycznie i biologicznie równoważne, zgodnie z klasyfikacją w Pomarańczowej Księdze zatwierdzonych leków FDA. Ten standard jest wystarczająco rygorystyczny, aby zapewnić, że żaden nowy związek rakowy nie będzie dostatecznie podobny do istniejącego związku, aby mógł zostać sklasyfikowany jako lek o wielu źródłach. W kwestii płatności i kodowania, prawo po prostu stwierdza, że leki pochodzące z wyłącznego źródła muszą mieć własne stawki płatności. W rezultacie, mieszany zwrot kosztów za leki przeciwnowotworowe nie istnieje w Medicare, a jak wspomniano powyżej, zwrot LCA może być chwiejny pod względem prawnym.
Powiązane prawo rozwiązało wcześniejszą próbę konkurencyjnej licytacji leków z części B. Prawo wymagało, aby wszystkie oferty zawierały wszystkie leki pochodzące z wyłącznego źródła i w ten sposób pozbawiły oferentów jakiejkolwiek realnej dźwigni negocjacyjnej, która mogłaby pochodzić ze zdolności do oznaczania powiązanych związków klinicznych jako wymiennych.
Medicare nie próbowało wdrożyć przyszłych płatności za leczenie raka, które rozciąga się w trakcie epizodu choroby. Gdyby tak się stało, może rozważyć zapewnienie leczenia onkologiem jednorazowej płatności, która pokryłaby wszystkie koszty wizyt lekarskich, chemioterapii i samej chemioterapii w okresie opieki (np. Jednorazowa płatność na chemioterapię adiuwantową). Moja interpretacja przepisów regulujących refundację leków przeciwnowotworowych polega na tym, że nie pozwolą one Medicare na wprowadzenie takiej zmiany płatności, ponieważ program jest zobowiązany do odrębnego zwrotu kosztów każdego leku, gdy jest on używany.
Prywatni płatnicy i leki na raka
Tabela 3. Tabela 3. Ustawodawstwo państwowe dotyczące pokrycia nieekologicznych zastosowań leków na raka przez prywatnych płatników. Chociaż głównym tematem tego artykułu jest program Medicare, warto zauważyć, że niektóre prawa stanowe ograniczają zdolność prywatnych płatników do ograniczania wykorzystania leków na raka. Przepisy te w wielu przypadkach wymagają objęcia leków przeciwnowotworowych (tabela 3).
Dyskusja
Kursy z zakresu ekonomii uczelni wyjaśniają, dlaczego producenci leków chcą zarówno pobierać wysokie ceny za swoje produkty, jak i zachęcać do ich wykorzystywania: korporacje nastawione na zysk ponoszą odpowiedzialność fiducjarną wobec swoich akcjonariuszy za maksymalizację rentowności. Medicare ma kilka strategii, które równoważą zachowanie zysku. Jednak w przypadku leków przeciwnowotworowych i innych drogich leków specjalistycznych, strategie te zostały wyłączone przez prawa i przepisy, które wyraźnie ograniczają Medicare w korzystaniu z elastyczności, które ma w innych ustawieniach.
Decydenci polityczni są teraz w kłopotach. Na pewno obawiają się zarówno zwiększonych kosztów całkowitych opieki nad chorymi na raka, jak i faktu, że wysokie ceny prowadzą do wyższych wydatków z własnej kieszeni dla pacjentów
[więcej w: kołnierze ortopedyczne, ortopeda Wrocław, agencja statystów ]

Powiązane tematy z artykułem: agencja statystów kołnierze ortopedyczne ortopeda Wrocław