Lista kontrolna bezpieczeństwa chirurgicznego mająca na celu zmniejszenie zachorowalności i umieralności w globalnej populacji cd

Komplikacje zostały zdefiniowane, ponieważ są one w National Chirurgical Quality Improvement Program American College of Surgeons17: ostra niewydolność nerek, krwawienie wymagające przetoczenia 4 lub więcej jednostek czerwonych krwinek w ciągu pierwszych 72 godzin po operacji, zatrzymanie akcji serca wymagające resuscytacji krążeniowo-oddechowej, śpiączka trwający 24 godziny lub dłużej, zakrzepica żył głębokich, zawał mięśnia sercowego, nieplanowana intubacja, stosowanie respiratora przez 48 godzin lub dłużej, zapalenie płuc, zatorowość płucna, udar, poważne uszkodzenie rany, zakażenie miejsca operacji, posocznica, wstrząs septyczny, zespół ogólnoustrojowej reakcji zapalnej, nieplanowany powrót do sali operacyjnej, niewydolność przeszczepu naczyniowego i śmierć. Zakażenie układu moczowego nie było uważane za poważne powikłanie. Grupa recenzentów lekarzy określiła, w drodze konsensusu, czy zdarzenia pooperacyjne określane jako inne komplikacje kwalifikują się jako poważne powikłania, z zastosowaniem klasyfikacji Clavien dla wskazówek. Oceniliśmy przestrzeganie podgrupy sześciu środków bezpieczeństwa jako wskaźnika przestrzegania procesu. Sześć pomiarów to obiektywna ocena i dokumentacja stanu dróg oddechowych pacjenta przed podaniem środka znieczulającego; zastosowanie pulsoksymetrii w momencie rozpoczęcia znieczulenia; obecność co najmniej dwóch obwodowych cewników dożylnych lub centralnego cewnika dożylnego przed nacięciem w przypadkach obejmujących szacunkową utratę krwi wynoszącą 500 ml lub więcej; podawanie profilaktycznych antybiotyków w ciągu 60 minut przed nacięciem, z wyjątkiem przypadku wcześniejszego zakażenia, zabiegu nie obejmującego nacięcia lub zakażonego pola operacyjnego; potwierdzenie doustne, bezpośrednio przed nacięciem, tożsamości pacjenta, miejsca operacji i procedury, która ma być wykonana; i zakończenie liczenia gąbek na końcu procedury, jeśli wykonano nacięcie. Zarejestrowaliśmy, czy wszystkie sześć środków bezpieczeństwa zostało podjętych dla każdego pacjenta.
Analiza statystyczna
Analizy statystyczne przeprowadzono za pomocą pakietu oprogramowania SAS do analizy statystycznej, wersja 9.1 (SAS Institute). Aby zminimalizować wpływ różnic w liczbie pacjentów w każdym miejscu, ustandaryzowaliśmy wskaźniki różnych punktów końcowych w celu odzwierciedlenia odsetka pacjentów z każdego miejsca. Te standardowe stawki zostały wykorzystane do obliczenia częstotliwości wykonywania określonych środków bezpieczeństwa, głównych powikłań i śmierci w każdym miejscu przed i po wprowadzeniu listy kontrolnej.19 Wykorzystaliśmy analizę logistyczno-regresyjną do obliczenia dwustronnych wartości P dla każdego porównania, z witryną jako stały efekt. Użyliśmy uogólnionych metod szacowania-równania, aby przetestować każdy efekt klastrowania według strony.
Przeprowadziliśmy dodatkowe analizy, aby sprawdzić solidność naszych wyników, w tym analizy logistyczno-regresyjne, w których obecność lub nieobecność kolektora danych w sali operacyjnej i mieszanka przypadków zostały dodane jako zmienne. Zaszeregowaliśmy przypadki takie jak ortopedyczne, klatki piersiowej, bezobjawowe mięśnie brzuszne, położnicze, naczyniowe, endoskopowe i inne. Aby ustalić, czy wpływ listy kontrolnej w którymkolwiek miejscu zdominował wyniki, przeprowadziliśmy walidację krzyżową, kolejno usuwając każdą witrynę z analizy
[więcej w: wzorcowanie mierników, kursy fizjoterapia, rehabilitacja niemowląt ]

Powiązane tematy z artykułem: kursy fizjoterapia rehabilitacja niemowląt wzorcowanie mierników